Onze vrijwilligers

Alle activiteiten binnen de vereniging worden uitgevoerd door vrijwilligers. Van wekelijkse zwembadtrainingen tot het organiseren van evenementen en het opleiden van nieuwe duikers.

Trots op onze vrijwilligers!

Duikteam de Buddies is trots op haar vaste groep vrijwilligers die zich gezamenlijk vele uren per week inzetten voor de vereniging! Uiteraard zijn we binnen de vereniging nog altijd op zoek naar extra vrijwilligers. Heb je als lid van Duikteam de Buddies interesse om te helpen met bijvoorbeeld de juniorentrainingen, bestuursaangelegenheden of andere zaken meld je dan bij één van de bestuursleden of neem contact op.

Het Bestuur

Het bestuur van Duikteam de Buddies is dagelijks bezig met het verbeteren van de kwaliteit en veiligheid van het snorkel lesprogramma en de duikopleidingen. Daarbij wordt nagedacht over actuele ontwikkelingen in wet- en regelgeving waar de vereniging mee te maken heeft.

Duikteam de Buddies vrijwilliger Bas de Beer

Bas de Beer

Duikteam de Buddies vrijwilliger Marco Reijnen

Marco Reijnen

Duikteam de Buddies vrijwilliger Ries Coomans

Ries Coomans

Duikteam de Buddies vrijwilliger Roland van Gijzel

Roland van Gijzel

De Instructeurs

Ieder jaar biedt Duikteam de Buddies haar leden vanaf 14 jaar de mogelijkheid tot het volgen van een duikopleiding. De duikopleidingen worden gegeven door gecertificeerde NOB/CMAS instructeurs volgens de richtlijnen van de NOB (Nederlandse onderwatersportbond). Naast duikinstructeurs beschikt de vereniging ook over enkele Scubadoe instructeurs die snorkel- en persluchttraining geven aan juniorleden vanaf 8 jaar.

Duikteam de Buddies vrijwilliger André van den Hoek

André van den Hoek

Duikteam de Buddies vrijwilliger Bas de Beer

Bas de Beer

Duikteam de Buddies vrijwilliger Carlijn Oerlemans

Carlijn Oerlemans

1* instructeur
Duikteam de Buddies vrijwilliger Ingrid de Beer-Hamers

Ingrid de Beer-Hamers

1* instructeur

Duikteam de Buddies vrijwilliger Rob Weber

Rob Weber

De Junioren trainers

Duikteam de Buddies bestaat niet alleen uit senior leden, maar biedt ook de snorkel- en duiksport aan aan juniorleden. De wekelijkse snorkel- en duiktrainingen voor de junioren worden verzorgd door een groot aantal vrijwilligers die elke dinsdag klaar staan om de trainingen te verzorgen. Onze juniorenleden variëren tussen de leeftijd van 8 tot 16 jaar waardoor er verschillende groepen zijn gevormd. Elke groep traint op zijn eigen niveau en heeft een eigen trainer.

Duikteam de Buddies vrijwilliger Dineke Kouwenberg

Dineke Kouwenberg

Duikteam de Buddies vrijwilliger Kim Willemen

Kim Willemen

Duikteam de Buddies vrijwilliger Robin Zegers

Robin Zegers

Duikteam de Buddies vrijwilliger Sjors Pijpers

Sjors Pijpers

De Senioren trainers

Naast juniorentrainers kennen we ook seniorentrainers die wekelijks langs het zwembad staan.

Duikteam de Buddies vrijwilliger André van den Hoek

André van den Hoek

Duikteam de Buddies vrijwilliger Rob Weber

Rob Weber

De Evenementencommissie

Binnen Duikteam de Buddies worden jaarlijks verschillende fantastische evenementen georganiseerd. De evenementencommissie organiseert zowel duik- als niet-duik gerelateerde evenementen voor jong en oud. We organiseren bijvoorbeeld clubduiken, duikweekenden, een jeugdweekend, de jaarlijkse Buddies barbecue, en nog veel meer.

Duikteam de Buddies vrijwilliger Jeroen Bijdevier

Jeroen Bijdevier